testovaci provoz

Slavik Jan Jan.Slavik na vscht.cz
Středa Květen 3 10:08:02 CEST 2006

Dobry den,
Landesk je nastaven pro castejsi scany, a kazde utery provadi scan s
odstranovanim. Pocitace ktere jsou v tomto testovacim provozu jsou zatim
ciste jen na pocitaci Glaser je nejaky pozustatek v registrech od nejake
predesle akce.
Tyto informace lze zatim prohlidnout v rozhrani od landesku v priprave
je report ktery by mel vse zjednodusit, bohuzel jsem ted mel malo casu a
zatim toto moc nepokrocilo. O prubehu vas budu informovat.
Jen bych mel jeste poznamku, ze v teto skupine by nemel byt zarazen
zadny server.
S pozdravem Honza Slavik

-----Original Message-----
From: landeskusers-bounces na vscht.cz
[mailto:landeskusers-bounces na vscht.cz] On Behalf Of Jan Sindelar
Sent: Tuesday, May 02, 2006 4:54 PM
To: landeskusers
Subject: testovaci provoz

Dobry den,
mam nekolik pocitacu v testovacim provozu pro cisteni spyware landeskem
(LDGROUP=TESTSPYWARE). Zatim jsem nepozoroval zadne problemy, ale nevim
jak zjistit, zda landesk s temito pocitaci delal neco jineho nez s
ostatnimi (odstraneni spyware?). Kde bych to mohl najit? Diky.
Jan Sindelar
--
Ing. Jan Sindelar Ph.D.
UPRT VSCHT Praha