obrazek

Zbynek Sokol sokol at ufa.cas.cz
Fri Feb 3 10:00:01 CET 2006

Dobry den,

jeste jednou se vracim s problemem zmeny barevne skaly.
V programu vytvorim object handles.axes1 a do neho chci zakreslovat obrazky
pomoci image a menit barevnou skalu colorbar vcetne hodnot.
Vymena obrazku pomoci image nedela problem, ale vymena skaly se mi nedari.
Pokud dam prikaz colorbar, pak se mi zcela zmeni velikost celeho grafickeho
okna. To se mi podarilo odstranit takto:

pos = get(handles.axes1,'position');
colormap(map_cap);
colorbar('hor','Xtick',[0:length(val_cap)],'XTickLabel',['0',t])
;
set(handles.axes1,'position',pos);

nicmene popisy hodnot u skaly jsou posunuty. Nejsou na rozhrani barev, ale
uprotred.

Muzete mi poradit, jak regulerne menit obrazek a skalu? Zkousel jsem ruzne
hodnoty parametru colorbar, ale neuspel jsem.

Spozdravem

Zbynek Sokol
Institute of Atmospheric Physics ASCR
Bocni II, 1401