Nekompatibilita Matlabu :-(((

Peter Hlousek hlousek at kae.zcu.cz
Mon Feb 6 07:44:40 CET 2006

Zdravim,

omlouvam se vyvojarum Matlabu! Ano, ja jsem se unahlil, coz je na
druhou dobra zprava pro vas ostatni, co v nem programujete.
Zil jsem v iluzi, ze na obou PC je nainstalovano to same a stale
netusim, ze tomu tak nebylo. V dobe kdy jsem prisel na ty chyby a psal
predchozi kritiku, jsem nemel jeden z nich k dispozici (notebook),
takze jsem nemohl hned porovanvat a zkoumat. Pak jsem na to prisel
take.
Kazdopadne diky za odpoved p. Houska!

P.Hlousek