Re: formát EPS

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Tue Feb 28 09:21:04 CET 2006

Dobry den,

ja bych k tomu chtel jen podotknout, ze konkretne na problem podpory
cestiny upozornujeme, kdykoli k tomu je prilezitost, a delame co muzeme,
abychom dosahli nejakeho zlepseni. Jisty mirny pokrok by se mel objevit v
nove verzi MATLABu, ktera bude vydana velmi brzy (zrejme jiz tento
tyden). Az vyzkousim, jestli a jak to funguje, napisu to sem.

Do verze nasledujici mame zase neco slibeneho, melo by se to tykat prave
PostScriptu. Zatim ale radsi nebudu vyvolavat prehnana ocekavani ;-).

Zdravi

Jan Houska