Klikatelny obrazek?

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Mon Jan 30 08:59:54 CET 2006

Dobry den,

> mam problem, ze bych potreboval udelat v aplikaci Matlabu klikatelny
> obrazek.
> Vytvoril jsem objekt axes, do ktereho pomoci prikazu imread a imshow
> zobrazim obrazek ze souboru. Objektu axes jsem vytvoril callback
> ButtonDownFcn. Testovanim jsem zjistil, ze tato fce se provadi pouze
> do okamziku nez je nahran obrazek.
> Chci se tedy zeptat, zda je spatne muj postup (a co tedy zmenit) anebo v
> Matlabu nelze udelat klikatelny obrazek? Predem diky za odpovedi!

Je treba vytvorit callback tomu objektu, na ktery chcete klikat. To ve
Vasem pripade nejsou osy (objekt AXES), ale obrazek (objekt IMAGE).
Zhruba takto:

I = imread('circuit.tif');
h = imshow(I);
set(h, 'ButtonDownFcn', 'disp(''callback obrazku'')');

Mnoho zdaru,

Jan Houska

Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20
http://www.humusoft.com                              186 00 Praha 8
tel: ++ 420 2 84011730                               Czech Republic
fax: ++ 420 2 84011740