obrazek

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Mon Jan 30 15:08:22 CET 2006

Dobry den,

> mam nasledujici problem.
>
> Mam vytvoreny obrazek se skalou "colorbar" v ramci okna s tlacitky. Pokud
> menim pouze obrazek vse je OK. Jakmile chci zmenit skalu, pak se velikost
> obrazku zcela zmeni. Lze to vyresit tak, ze si pred zmenou skaly zjistim
> velikost obrazku prikazem get (.., position ..) a po volani colorbar ihned
> pouziji set(.. position..). To se mi zda ponekud tezkopadne. Jde to
> vyresit jednoduseji?

Trochu nerozumim, co vlastne delate. Kdyz se nakresli obrazek a prida k
nemu colorbar, prida se dovnitr souradneho systemu pro obrazek (a tedy se
obrazek zmensi). Pote uz ale zustane velikost jak obrazku, tak colorbaru
stejna. Takze zrejme delate neco jineho - zkuste prosim upresnit, co,
nejlepe napiste par prikazu, co myslite, ze by mely delat, a co ve
skutecnosti delaji.

Podivejte se take do "help colorbar". Muzete zadat dalsi parametry, ktere
chovani zmeni - mozna tak, ze to bude vyhovovat.

Mnoho zdaru,

Jan Houska

Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20
http://www.humusoft.com                              186 00 Praha 8
tel: ++ 420 2 84011730                               Czech Republic
fax: ++ 420 2 84011740