dotaz

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Thu Nov 2 10:17:09 CET 2006

Dobry den,

muzete to udelat uvedenim handlu tech car, ktere chcete opatrit legendou,
jako prvni argument funkce LEGEND. Napr. takto:

h1 = plot(x1,y1,'-r');
h2 = plot(x2,y2,'-g');
h3 = plot(x3,y3,'-b');
h4 = plot(x4,y4,'-y');
legend([h2 h4], 'Zelena', 'Zluta');

Mnoho zdaru,

Jan Houska

> Dekuji za radu ohledne plotyy. Mam jeste jeden dotaz.
>
> Potrebuji vytvorit legendu k obrazku, ale jenom k vybranym krivkam.
> Prikaz Legend zahrne do legendy vse, co zatim bylo nakresleno a v editoru
> obrazku se mi nepodarilo legendu upravit.
>
> To, co potrebuji, uvedu na prikladu:
>
> Kreslim krivky:
>
> plot(x1,y1,'-r');
> plot(x2,y2,'-g');
> plot(x3,y3,'-b');
> plot(x4,y4,'-y');
>
> a chci, aby v legende byly pouze zelena a zluta krivka. Zatim vim, ze to
> lze vyresit nasledujicim zpusobem:

> [...]

Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20
http://www.humusoft.com                              186 00 Praha 8
tel: ++ 420 284 011 730                              Czech Republic
fax: ++ 420 284 011 740