Simulink

Karel.Zaplatilek at unob.cz Karel.Zaplatilek at unob.cz
Fri Jul 13 08:45:26 CEST 2007

Zdravím všechny příznivce MATLABu a Simulinku. Rád bych požádal o radu. V Simulinku mám vytvořen model a k jednomu bloku mám přiřazen Callback s GUI. Po doublekliku na blok se otevře Slider a uživatel může jezdcem měnit příslušný parametr. Otázka zní, jak zajistit, aby při dalším doublekliku na stejný blok se Slider nespustil podruhé, když je již spuštěn.. V MATLABu to není problém, stačí např. dát objekt jako 'Enable','off' a je jistě více způsobů. Ale jak na v modelu Simulinku?

Předem díky za pomoc

Karel Zaplatílek, UO Brnoí