Simulink

Jiri Sehnal Sehnal at humusoft.cz
Fri Jul 13 16:07:29 CEST 2007

Dobry den,

doporucuji vyjit z existujicich podobnych implementaci, napriklad z
bloku XY Graph. Ten obsluhuje funkce sfunxy.m (najdete ji v
toolbox\simulink\blocks\sfunxy.m), kde je podobna vec hotova. Pro
ukladani informaci se pouziva block UserData, kde lze ukladat
napriklad handle otevreneho okna a tudiz i zjistit zda jiz okno
existuje a staci ho pouzit pres prislusny handle, nebo zda se ma
otvirat nove okno, jdou tam take ukladat i dalsi potrebna data.

S pozdravem,

Jiri Sehnal