dotaz

Vratislav Harabiš Vratislav.Harabis at gmail.com
Mon Jun 11 10:19:04 CEST 2007

Dobrý den

Není mi jasné přesně o které videa jde, ale pokud vím, tak demovidea
jsou ve formátu swf (tedy flash animace). Takže pro spuštění je potřeba
nějaký flash player (v mém případě prohlížeč obrázků IrfanView), odkaz
na flashplayer v systémové proměnné PATH a pak stačí video pustit v
mfilu podobně jako v dosu: system('i_view32.exe
...\desktopintro\desktopIntro.swf');

Druhá možnost je vlézt do adresáře s těmi swf videi a pustit přímo:
system('desktopIntro.swf'); tím dojde ke spuštění přehrávače, se kterým
jsou v systému asociované přípony swf.
Snad jsem alespoň trochu pomohl.

S pozdravem Vratislav Harabiš