dotaz

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Thu Mar 15 10:42:31 CET 2007

Dobry den,

> muzete mi poradit? Kreslim obrazek pomoci contourf a pouzivam nelinearni
> skalu urovni. Kdyz pak pouziju colorbar, popis hodnot je linearne rozlozen
> od minima do maxima, a tedy nesedi s hranici barev. Lze nejak modifikovat
> popis hodnot u colorbar? Ja jsem zpusob nenasel.

Objekt vytvoreny funkci "colorbar" je vlastne normalni objekt typu
"axes", a muzete mu menit vlastnosti pres jeho handle pomoci prikazu
"set". Vas budou zrejme zajimat vlastnosti "YTick" (pozice dilku
stupnice) a "YTickLabel" (popis dilku stupnice).

Napriklad, pro logaritmickou skalu, takto:

h = colorbar;
set(h, 'YTick', 25*log(1:12));
set(h, 'YTickLabel', 1:15);

Zdravi

Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20