problem s prekladacem

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Tue Mar 20 12:17:25 CET 2007

Dobry den,

> narazil jsem na na nasledujici problem s novou verzi Matlabu (2007a).
> Pouzivam compiler a drive vytvorene exe soubory nyni nelze spustit. Napise
> se hlaska, ze mclmcrrt75.dll neexistuje.

MCR neni mezi verzemi prenosny, exe soubor vygenerovany pro jednu verzi
neni prenosny na jinou verzi. Kazdy exe soubor musi mit tu svou, pro
kterou byl zkompilovan. Na jednom pocitaci je mozne mit vice verzi MCR
zaroven.

Takze musite mit nainstalovany MATLAB Component Runtime (MCR) spravne
verze. Pro "drive" (zrejme v MATLABu 2006b) vytvorene exe soubory je to
verze MCR 7.5, ktera se nainstaluje souborem MCRInstaller.exe z verze
2006b. Vice viz dokumentace.

> Kdyz se snazim vytvorit novy exe soubor drive funkcnimi prikazy, napr.
>
> mcc -m myfun.m
>
> objevi se nasledujici chyba:
>
> ??? One input argument required.
>
> Error in ==> cgrib2grd2 at 1
> mcc -m myfun.m
>
> V cem je problem?

Tohle vypada na chybu ve Vasem programu, funkce "cgrib2grd2" neni
dodavana s MATLABem. Mozna jste v puvodnim programu pouzil nejakou
nedokumentovanou vlastnost nebo funkci, ktera v nove verzi jiz neni
platna. Vic neni mozne bez znalosti Vami prekladaneho programu rici.

Zdravi

Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20