studentske prace na serveru

Vladimir Smutny smutny at cmp.felk.cvut.cz
Wed May 2 17:43:42 CEST 2007

Vazeni pedagogicti kolegove,
predsevzal jsem si ponekud ambiciozni cil: studenti budou odevzdavat sve
matlabske prace a ty se budou kontrolovat proti referencnim resenim na
nasem serveru. S tim se poji nektere problemy:

1- Bezpecne spousteni studentskych praci na serveru.
a- jedna z moznosti je procesat studentsky kod a nadetekovat vsechy
prikazy typu: eval, dos, !, system,...
b- druha moznost je vse pustit v necem, jako je virtualni stroj, ktery
nedovoli nebezpecne akce, zvlaste praci s diskem.

2- Prestoze zadani pro studenty se generuji nahodne, nelze dlouhodobe
ocekavat, ze studenti budou mit tendenci k "recyklaci" reseni. Znate
nejaky nastroj na porovnavani specielne matlabskych zdrojaku na podobnost?

Pokud mate nejake zkusenosti s uvedenymi problemy, pripadne jste
zahledli nejaka reseni, rad se s nimi seznamim. Pokud by nekdo mel zajem
o to, co delame, rad mu odpovim.

S pozdravem,
Vladimir Smutny

--