dotaz

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Thu May 10 11:28:33 CEST 2007

Dobry den,

ano, tak se to da udelat. Jak obrazek, tak colorbar (presneji: jejich
souradne systemy) jsou objekty typu "axes" a da se jim menit pozice
pomoci vlastnosti "Position" - bud pri vytvoreni, nebo pozdeji funkci
"set". Takze muzete umistit jak obrazek, tak colorbar na zcela libovolne
misto v okne.

Zdravi

Jan Houska