kresleni 3D z krivky

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Wed Oct 17 15:46:20 CEST 2007

Dobry den,

> rad bych Vas pozadal o pomoc s problemem vykresleni 3D objektu
> definovaneho pomoci krivky.
>
> Mam tim na mysli to, ze vezmu hranu objektu jako krivku (ktera vznikne
> jeho promitnutim na plochu), a tuto krivku mohu vykreslit v 2D (cimz
> ziskam promitnuty objekt na plochu), nebo v 3D (cely objekt).
>
> Podarilo se mi timto zpusobem vykreslit sklenici - krivku definujici hranu
> sklenice jsem jako parametr predal prikazu "cylinder" a ten touto krivkou
> vykrouzil 360 stupnu dokola a vznikla sklenice.
>
> Nyni bych si chtel vykreslit kolejnici. Mam opet krivku tvaru
> [...]

Podivejte se, jak to delaji v MATLABu, funkce "cylinder" je citelny M-
soubor - zkuste "edit cylinder". V podstate jde o to dodat Z souradnice -
to dela radek 38 uvedeneho souboru. Myslim, ze ze souboru je docela
patrne, co a jak se kde pocita, a ze upravit jej z valce na kolejnici
pujde.

Mnoho zdaru,

Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20