Re: Simulink návrh filtrů

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Tue Oct 30 16:44:05 CET 2007

Dobry den,

> Dobrý den. Někde jsem viděl blok pro Simulink, který byl současně vstupem
> pro interaktivní návrh filtrů (snad po dvojkliku) podobně jako fdatool.
> Uživatel si v něm navrhne filtr a ten pak ihned využije pro simulaci.
> Možná to bylo děláno na zakázku. Prosím o tip, zda a kde toto získat.
>
> Děkuji předem za pomoc

nemate nahodou na mysli blok Digital Filter Design ze Signal Processing
Blocksetu? Ten se nachazi v Signal Processing Blocksetu, knihovne
Filtering, Filter Designs. Takze k jeho ziskani staci mit licenci na
Signal Processing Blockset.

Zdravi

Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20