Jak se rekne Cell array spravne cesky

Milena Polcarova polcar at fzu.cz
Thu Sep 20 11:32:09 CEST 2007

----- Original Message -----
From: "Jan Houska" <Houska at humusoft.cz>
To: "CS Matlab User Group" <csmug at vscht.cz>
Sent: Wednesday, September 19, 2007 4:14 PM
Subject: Re: Jak se rekne Cell array spravne cesky

> Vlado,
>
> my na skoleni rikame "pole bunek". Jestli je to dobre nevim, oficialne to
> nikym schvalene nemame.
>
> Honza Houska

Nevim, nikdy jsem ten termin nepotrebovala. Muj prvni napad byl usporadani
nebo
    rada bunek, ale zalezi na tom jake ty bunky jsou, jestli bunky v zive
tkani,
    nebo elmentarni bunky v krystalu, pripadne jine moznosti. Anglicko-
cesky slovnik z
    roku 1984 rika, ze cell muze byt cela, nebo kobka, nebo hrob, nebo vceli
bunka
    v ulu, prip. dalsi moznosti.
    Doporucuji obratit se na Ustav pro jazyk cesky, ale asi byste jim museli
vysvetlit,
    co si pod tim terminem predstavujete, protoze interpretace neni
jednoznacna:
    Je mi lito, ze vam neumim lepe poradit. Cestina je jazyk slozity i pro
rodile Cechy,
    jak jsem se nedavno presvedcila, kdyz jsem prekladala clanek z
anglictiny, prestoze
    to  byl clanek z meho oboru:

    Preji vam hodne uspechu pri tvorbe novych ceskych odbornych terminu

    Zdravi Milena Polcarova