Matlab Web Server

Milan edy05 at centrum.sk
Tue Dec 16 23:47:46 CET 2008

Dobrý večer prajem,

Robím na ročníkovom projekte, mojím zadaním je navrhnutie a sprístupnenie blokových schém zo simulinku na internete s možnosťou voľby parametrov simulácie od užívateľa. Mojim problémom je, že som v tomto úplný nováčik a netuším, kde začať....  resp. matlab mam nainštalovaný, snžím sa na začiatok rozbehať nejake m.file, ktoré idú cez matlab web server. Ale neviem co a ako mam nastaviť. Najlepše by bolo asi, keby mi niekto pošle nejaký jednoduchý príklad, poprípade k nemu ak by bolo treba  nejaký pokec.....

Ďakujem za odpovede.....