Re: Selektivní ( podmíněné ) ukládání výsledků simulace v Simulinku

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Tue Dec 30 15:33:25 CET 2008

Dobry den,

zkusme se tedy omezit na pouziti s Real-Time Windows Targetem. Doporucuji
podivat se do External Mode Control Panelu na Data Archiving. Tam muzete
nastavit archivovani do souboru po jednotlivych bufferech, jejichz delka
je nastavitelna v polozce Signal & Triggering (parametr Duration). Je
pritom mozne nastavit automaticke generovani (inkrement) jmena souboru
nebo adresare s ulozenymi daty.

Funguje to potom tak, ze se vzdy zapamatuje pocet vzorku rovny parametru
Duration, ten se ulozi na disk, vycisti se buffer a cely proces se
opakuje az do konce simulace. Na konci simulace mate cela data ulozena na
disku po castech o delce jednoho bufferu, ve kterych si muzete najit, co
potrebujete.

Je to sice trochu jiny pristup nez ten, ktery jste chtel pouzit puvodne,
ale mel by vest k cili - misto toho, abyste ukladal jen zajimavou oblast,
ukladate vse na disk (tam je mista dost) a po skonceni experimentu si tu
zajimavou oblast najdete.

Mnoho zdaru,

Jan Houska