Compiler

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Mon Feb 25 18:53:25 CET 2008

Dobry den,

> Mam nasledujuci dotaz.
> Matlab mam nainstalovany na jednotke D:\
> A operacny system Windows XP na jednotke E:\
> Pouzivam aj Windows 2000 a ten mam nainstalovany na jednotke C:\
> Problem ale je, ze ked nastavujem v Matlabe prikazom mbuild -setup
> compiler pre pouzivanie deploytool tak pri vybere mi Matlab defaultne
> prehladava jednotku C:\ kde nemam potrebny C++ softvare na kompilaciu.
> Vsetko potrebne mam na jednotke E:\ ! Poradte prosim, ci sa da niekde v
> Matlabe nastavit to, aby hladal externe compileri na jednotke E:\ .

MATLAB neni nijak vazany na jednotku C:. Prekladace hleda tam, kde si
mysli, ze jsou nainstalovane - a to zjistuje pomoci promennych prostredi
(environment). Promenne prostredi se nastavi pri instalaci prislusneho
prekladace, napriklad pro Microsoft Visual C/C++ to je promenna DEVENVDIR
nebo MSDEVDIR, podle verze prekladace.

Paklize MATLAB prekladace nemuze nalezt, je to pravdepodobne proto, ze
nebyly korektne nainstalovany (neexistuji prislusne promenne prostredi).
V takovem pripade muzete bud prekladac nainstalovat znovu, nebo nenechat
MATLAB, aby prekladac hledal, a nastavit mu cestu sam. Tedy takto:

Please choose your compiler for building standalone MATLAB applications:

Would you like mbuild to locate installed compilers [y]/n? n

Select a compiler:
[1] Borland C++ Compiler (free command line tools) 5.5
[2] Borland C++Builder 6.0
[3] Borland C++Builder 5.0
[4] Lcc-win32 C 2.4.1
[5] Microsoft Visual C++ 6.0
[6] Microsoft Visual C++ .NET 2003
[7] Microsoft Visual C++ 2005
[8] Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition

[0] None

Compiler:

a nyni zvolit prislusnou verzi a zadat spravnou cestu.

Mnoho zdaru,

Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20