Re: Selektivní ( podmíněné ) ukládání výsledků simulace v Simulinku

Jiri Sehnal Sehnal at humusoft.cz
Mon Jan 5 07:58:08 CET 2009

Dobry den,

myslim ze pri trose stesti by se mohlo podarit zkombinovat zminovany
rezim Data Archiving s triggerovanim od signalu. Pokud se zajimava
oblast v prubehu simulace da poznat z archivovanych dat (treba tak ze
prekroci nejakou uroven), melo by jit triggerovani akvizice nastavit
v Signal & Triggering tak, aby se sbirani dat do bufferu provedlo jen
tehdy, kdyz nastane prislusna spousteci podminka. K tomu jde
nadefinovat i prislusny pre-triggering. Takze by to melo cele jit
nastavit tak, ze se budou automaticky ukladat na disk jen ty
sekvence, ktere jsou zajimave, s pre-triggeringem a kazda do
separatniho souboru, pokud jich behem simulace bude vic.

Da to trochu prace nastavit vsechny parametry tak aby to cele
fungovalo, ale ve vysledku by to melo udelat presne to, co
potrebujete.

Zdravi,

Jiri Sehnal

Jiri Sehnal