Simulink

Pavel Riecan riecan at gmail.com
Thu Jun 4 09:46:14 CEST 2009

Mam nasledujuci problem

poradi mi niekto ako skompilovat mdl schemu realnej sustavy pripojenej
do PC cez USB aby sa na nu mohol odvolavat m-file, ktory nasledne
pomocou deploytool spracujem na komponentu pristupnu pre externu
aplikaciu ( web, cgi apod.)
Ked mam model, napr..schema.mdl tak tu pekne pomoco RTW skompilujem na
schema.exe a pomocou prikazov open() a sim() volam schemu z m.suboru.
Ked chcem ale pomocou RTW skompilovat realnu sustavu tak mi to nejde,
resp.vytvorim komponentu schema.mexw32. Ako sa da toto pouzit potom
pre externu aplikaciu ?? resp.je mozne volat takyto subor nejakym
prikazom z m-suboru ????