Skoleni MATLAB-Simulink 12/2009

Milada Kozubková milada.kozubkova at vsb.cz
Tue Nov 10 15:20:41 CET 2009

Petr Byron napsal(a):
> Vazena pani,
> Vazeny pane,
>
> dovoluji si Vas pozvat na posledni letosni serii kurzu programoveho prostredi MATLAB & Simulink
>
> Po.  14.12.2009  Matlab I
> Ut.   15.12.2009  Matlab II
> St.   16.12.2009  Simulink I
> Ct.   17.12.2009  Simulink II + Fyzikalni modelovani
>
> Mate-li Vy nebo Vasi kolegove zajem se nektereho kurzu ucastnit, prosim
> rezervujte si vcas mista:
> telefonicky +420 284 011 730
> faxem +420 284 011 740
> e-mailem info at humusoft.cz
> [...]
Vazeny pane kolego,
momentalne se trapime s resenim hydraulickeho razu v SimHydraulics a
vyhodnocenim prenosu pomoci LTI. Manual je velmi neprehledny z duvodu
proklikavani, neni mozne na linearizovanou analyzu mit vytistenou verzi
(pdf)? Respektive je mozne ucelene kapitoly tisknout?
Velmi mi nam to usnadnilo praci. Dekuji za informace
Kozubkova

--
doc. RNDr. Milada Kozubková, CSc.
Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
milada.kozubkova at vsb.cz
+420 597 323 342
http://www.338.vsb.cz