Re: načtení videa .MOV do Matlabu

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Wed Jun 15 12:36:19 CEST 2011

Dobry den,

> Funkce VideoReader "načte" video ve formátu .MOV (QuckTime), ale nerozezná
> počet snímků, což je poněkud nepohodlné:

> Warning: Unable to determine the number of frames in this file.
>
> Lze nějak dodatečně zjistit, kolik snímků je v daném .MOVu ? Případně,
> existuje jiný způsob, jak načíst .MOV do Matlabu?

Tohle se muze stat, kdyz ma dotycny video soubor promenlivou frekvenci
snimku. Pro vice informaci se zkuste podivat na diskusi sem:

http://www.mathworks.com/matlabcentral/newsreader/view_thread/139245

Zdravi Jan Houska

--
Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20