Simulink

Libor Šeda seda.libor at gmail.com
Wed Jan 20 15:50:39 CET 2016

Dobrý den,

v bloku "Gain" je možné zapsat konstantu, kterou v m. filu, ze kterého jde
model spouštět, měníte. Stejně můžete použít i "Slider gain" ale jestliže
máte někde signál s velikostí gainu, můžete použít blok "Product".

S pozdravem
Libor Å eda
Honeywell Brno

PS: Překvapilo mě, že je ještě konference funkční, je to první příspěvek,
co mi kdy přišel.

--
Libor Å eda

GSM: +420 728 038 083