slider

Jan Studnicka Studnicka at humusoft.cz
Wed Apr 12 13:10:06 CEST 2017

Dobrý den,

souvisí to s přechodem prostředí MATLAB na nový grafický systém od verze R2014b:

https://www.mathworks.com/help/releases/R2016a/matlab/graphics_transition/why-does-handle-listener-return-an-error-1.html

Na File Exchange existuje nástroj, který umožňuje automatické nalezení a návrh změn potřebných v kódu pro přechod na novou verzi
handle grafiky.

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/46581-r2014b-graphics-update-tools

Pokud byste měl jakékoliv dotazy, dejte prosím vědět.
S pozdravem,
Jan Studnička

--
Jan Studnicka - Application Engineer       HUMUSOFT s.r.o.
studnicka at humusoft.com                               Pobrezni 20