Image Acquisition Toolbox

Martin Polášek martin.pol at atlas.cz
Wed Jul 19 08:17:18 CEST 2017

Dobrý den,

Mám problém s nastavením formátu videa v Simulinku (Matlab R2015b). Potřebuji zpracovávat obraz z analogové kamery s kompozitním výstupem (Oscar OS-45D) přes grabovací zařízení. V simulinku snímám její obraz přes blok "From Video Device". I přesto, že v properties tohoto bloku mám nástavený formát pal_b, z bloku vychází obraz ve formátu ntsc, který je deformovaný. Stejný problém je i když si zobrazím obraz pomocí nástroje imaqtool. Tam ale pomůže, když zastavím preview a zase ho znova spustím. Pak už se zobrazí obraz ve správném formátu. Bohužel v Simulinku nic takového nelze udělat.
Neporadil by mi někdo, jak tento problém řešit, případně jestli to není nějaká chyba, která již byla opravena v pozdějších verzích?
Děkuji za pomoc.
S pozdravem
Martin Polášek