IP Kamera

Jaroslav Jirkovsky Jirkovsky at humusoft.cz
Thu May 3 10:55:57 CEST 2018

Dobrý den,

adresa odkazu je odlišná pro různé typy kamer a je potřeba nalézt tu, kterou používá Vaše kamera. Informace bývá dostupná na stránkách
výrobce nebo přímo ve webovém ovladacím rozhraní kamery (může tam být k dispozici odkaz ke zkopírování, apod.).

Také lze tyto informace dohledat na diskusních fórech ke streamovaní videa z IP kamer různých typů.

S pozdravem,
Jaroslav Jirkovský

--
Jaroslav Jirkovsky