AppDesigner

Zaplatílek Karel karel.zaplatilek at unob.cz
Thu May 2 14:17:55 CEST 2019

Děkuji za tipy a odkazy, s aplikací AppDesigner pomalu začínám. Na internetu je dostatek zdrojů a příkladů, ale na jeden se vás zeptám, protože jsem ho zatím nikde nenašel.

Je vcelku snadné a zábavné vytvořit si aplikaci *.mlapp. Jak ale zajistit, aby se na plátně Axes vykreslila např. sinusovka ihned po spuštění a ne až po stisku tlačítka (což je právě na webu dost časté). Tedy kam v kódu zapsat nějakou funkci, když to není klasický Callback?

Děkuji za odpověď

Karel Zaplatílek
Univerzita obrany Brno