obrazek

Jan Houska Houska at humusoft.cz
Tue Feb 7 21:04:14 CET 2006

Dobry den,

> jeste jednou se vracim s problemem zmeny barevne skaly.
> V programu vytvorim object handles.axes1 a do neho chci zakreslovat
> obrazky pomoci image a menit barevnou skalu colorbar vcetne hodnot. Vymena
> obrazku pomoci image nedela problem, ale vymena skaly se mi nedari. Pokud
> dam prikaz colorbar, pak se mi zcela zmeni velikost celeho grafickeho
> okna. To se mi podarilo odstranit takto:
>
> pos = get(handles.axes1,'position');
> colormap(map_cap);
> colorbar('hor','Xtick',[0:length(val_cap)],'XTickLabel',['0',t])
> ;
> [...]

Nevim presne, jestli jsem trefil odpoved na to, co se ptate (opravdu by
to chtelo kousek *chodiveho* kodu k otestovani), ale chcete-li menit
pouze popisy u barevne skaly, zkuste:

h = colorbar('hor','Xtick',[0:length(val_cap)],'XTickLabel',['0',t]);
% a pozdeji, pro nove hodnoty val_cap a t
set(h, 'Xtick',[0:length(val_cap)],'XTickLabel',['0',t]);

Zdravi

Jan Houska

Jan Houska                                           HUMUSOFT s.r.o.
houska at humusoft.com                                  Pobrezni 20
http://www.humusoft.com                              186 00 Praha 8
tel: ++ 420 2 84011730                               Czech Republic
fax: ++ 420 2 84011740